Krajowa Izba Lekarsko-Weterynaryjna w Warszawie
poszukuje kandydata na stanowisko:
Dyrektor Biura Krajowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej w Warszawie
Wymiar etatu: 1
Termin składania dokumentów (data wpływu do biura KILW): 30 sierpnia 2013 r.
Adres biura : Al. Przyjaciół 1 lok. 2, Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• zarządzanie pracą biura Krajowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej;
• terminowe opracowywanie i prowadzenie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym w języku angielskim;
• prowadzenie terminarza spotkań członków organów Krajowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej;
• przygotowywanie pism do zaopiniowania prawnego;
• przygotowywanie opinii prawnych we wskazanym zakresie;
• współpraca z członkami organów Krajowej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej, w tym przygotowywanie treści pism na ich rzecz;
• nadzór formalno-prawny nad prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi;
• organizacja pracy biura Krajowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej oraz sekretariatu Sądu Lekarsko-Weterynaryjnego;
• przygotowywanie pełnej dokumentacji na posiedzenia Prezydium Krajowej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej, Krajowej Rady Lekarsko-Weterynaryjnej oraz jej komisji, jak i na ich potrzeby w okresach między posiedzeniami.
Warunki pracy: praca w biurze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
• wykształcenie: wyższe, lekarz weterynarii
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenie w zarzadzaniu zasobami ludzkimi, administrowanie kancelarią prawną lub biurem
• pozostałe wymagania niezbędne:
- zdolność pracy w grupie, zarządzanie pracami personelu biura;
- bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dbałość o szczegóły,
- terminowość i zaangażowanie w realizowane zadania;
- samodzielność, dobra organizacja własnej pracy i umiejętności koordynowania działań;
- kreatywność, operatywności oraz odpowiedzialność;
- doświadczenie w zarządzaniu dokumentacją, komunikacją, planowaniu spotkań;
- umiejętność wiernego notowania i realizowania ustaleń;
- wiedza w zakresie prawa administracyjnego, prawa pracy, prawa karnego;
- bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office w tym aplikacji prezentacyjnych, arkuszy kalkulacyjnych, edytorów tekstu i aplikacji do zarządzania projektem;
- znajomość języka angielskiego.
Wymagania dodatkowe:
wiedza w zakresie prawa weterynaryjnego, w szczególności prawa związanego z realizacją zadań przez samorząd lekarzy weterynarii, a także prawa żywnościowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• CV i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i prawo wykonywania zawodu
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Prosimy o przesłanie powyższych dokumentów na adres e-mail:
Aleja Przyjaciół 1 lok. 2, 00-565 Warszawa
W tytule wiadomości prosimy wpisać: konkurs na stanowisko dyrektora biura KILW.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.