Szanowni Państwo,
Rada Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej stanowczo przypomina wszystkim członkom Izby o ustawowym obowiązku aktualizacji danych przekazanych Radzie w wypadku ich zmiany. Zgodnie z art. 17 ust. 1b ustawy o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych lekarz weterynarii ma obowiązek powiadomić okręgową radzę lekarsko-weterynaryjną o każdej zmianie następujących danych:
- miejsca zamieszkania i adresu lekarza weterynarii;
- numeru PESEL (a w stosunku do cudzoziemców numeru i daty wydania paszportu, terminu ważności i nazwy organu, który wydał paszport);
- miejsca wykonywania zawodu lekarza weterynarii;
- adnotacjach uzupełniających, dotyczących w szczególności posiadanych kwalifikacji i tytułów zawodowych oraz stopni i tytułów naukowych.
Zgodnie z art. 17 ust. 1b ustawy obowiązek powiadomienia Rady należy zrealizować w terminie 30 dni od dnia powstania zmiany.