Szanowni Państwo,

Rada Warszawskiej Izby Lekarsko-Weterynaryjnej stanowczo przypomina wszystkim członkom Izby o ustawowym obowiązku aktualizacji danych przekazanych Radzie w wypadku ich zmiany. Zgodnie z art. 17 ust. 1b ustawy o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko-weterynaryjnych lekarz weterynarii ma obowiązek powiadomić okręgową radzę lekarsko-weterynaryjną o każdej zmianie następujących danych:

- miejsca zamieszkania i adresu lekarza weterynarii;

- numeru PESEL (a w stosunku do cudzoziemców numeru i daty wydania paszportu, terminu ważności i nazwy organu, który wydał paszport);

- miejsca wykonywania zawodu lekarza weterynarii;

- adnotacjach uzupełniających, dotyczących w szczególności posiadanych kwalifikacji i tytułów zawodowych oraz stopni i tytułów naukowych.

 

Zgodnie z art. 17 ust. 1b ustawy obowiązek powiadomienia Rady należy zrealizować w terminie 30 dni od dnia powstania zmiany.

 

 

Warszawska Izba Lekarsko-Weterynaryjna

ul. Nowoursynowska 159,
bud. 24, pok. 11,
02-776 Warszawa

logo Warszawska Izba Lekarsko Wetynaryjna

Skontaktuj się z nami